Какво представлява CRM софтуерът?

Шансът да сте се сблъсквали с абревиатурата CRM през последните години е доста голям. Причината за това е, че CRM системите определено добиха голяма популярност в бизнес средите и почти няма уважаваща себе си компания, която да не ги използва. В следващите редове ще ви разкажем какво всъщност се крие зад тези три букви и защо са толкова ценни за вас и връзката ви с клиентите.

Какво е CRM система?

Customer Relationship Management системите (или системи за управление на взаимоотношенията с клиентите) са приложен софтуер, който помага на организации и предприятия да управляват взаимодействията с клиентите си. Логиката зад този тип системи е сходна с логиката на ERP системите – те целят да автоматизират и да интегрират всички основни функции и задачи, свързани с работата с клиенти. CRM системите могат да бъдат самостоятелни приложения или модул в ERP система.

Какво прави CRM системата?

– Първо и може би най-важно, CRM системата събира всичките данни на клиентите ви, централизира ги и ги систематизира. Необходимо е да свържете с някой клиент? CRM системата позволява да намерите контактите му веднага, както и да проследите предишната комуникация с него. От телефонни номера и имейли до предпочитания за услуги, отстъпки и др. В случай че някой клиент търси вас, CRM системата веднага ще изкара информацията му, без да се налага да се лутате излишно из купчини таблици.

Автоматизира маркетинговите взаимоотношения. Имейлите ще пристигат при правилните хора, посланията ще достигат точните потребители и всичко това ще се анализира, за да можете да следите и оптимизирате кампаниите си.

Улеснява комуникацията. Няма нищо по-неприятно за един клиент, от това да се налага да се повтаря и да прави едно и също нещо няколко пъти заради непроследена комуникация. CRM софтуерът позволява да следите всеки етап от комуникацията с всеки клиент, което не само повишава качеството на услугата ви, но и улеснява служителите ви.

– Анализира данните ви. CRM системите ви позволяват анализ на всички данни, които засягат бизнеса ви, за да можете да съставяте отчети и да планирате по-ефикасно и целенасочено.

Повишава конкурентоспособността ви. Изброените по-горе функции са ключови за репутацията на всеки бизнес, който работи с клиенти. В днешно време клиентите имат изключително високи очаквания за бързо и ефикасно обслужване, тъй като те самите знаят възможностите, които дигитализацията ни дава. Всяко забавяне прави впечатление, а CRM системите решават този проблем.

За кои фирми е подходящ?

Отговорът е изключително прост – за всички, които имат клиенти и желаят да ги задържат.

Как се внедрява CRM софтуера във вашия бизнес?

Процесът по внедряване на CRM системите е идентичен с този по внедряване на ERP системите. Времето за внедряване обикновено зависи от размера на компанията и броя клиентите, с които разполага. Може да отнеме от няколко седмици до няколко месеца.

Процесът започва с консултация, за да разберем повече за процеса на работа с клиентите ви и конкретните му нужди. След задълбочен анализ от наша страна, ще ви бъде изготвен бизнес план, в който внимателно ще бъде описан всеки процес. Това значи, че софтуерът, който ще бъде изготвен за вас, ще включва функционалности, съобразени с нуждите ви.

След това цялата база данни от контакти се организира и импортира във вече изготвената от нас CRM система. Накрая екипите ви ще бъдат запознати и обучени да боравят със софтуера, след което работата ви със системата може спокойно да започне, като ние ще бъдем отговорни за поддръжката, разширяването ѝ и допълнителни консултации по всяко време.

За професионална консултация, не се колебайте да се свържете с нас. Ние ще отговорим на всички въпроси, които имате и ще предложим най-добрите професионални решения за бизнеса ви.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Alternative Text

Екипът на СОФТУЕР.БГ има дългогодишен опит в разработването на специализирани софтуерни решения по индивидуална поръчка на клиента.

Компанията